7 Απριλίου
Αποτελέσματα Έρευνας Αποδοχών και Παροχών της KPMG για το 2024: χρήσιμη πηγή υποστήριξης για τη λήψη αποφάσεων σε θέματα αποδοχών και παροχών
Η KPMG στην Ελλάδα, η οποία πάνω από 30 χρόνια παρέχει ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη πληροφόρηση, τάσεις και εκτιμήσεις αναφορικά με θέματα αποδοχών και παροχών στην Ελληνική αγορά, πραγματοποίησε πρόσφατα την καθιερωμένη εκδήλωση για την παρουσίαση αποτελεσμάτων της ετήσιας «Γενικής Έρευνας Αποδοχών και Παροχών» για το 2024.
Στην ετήσια έρευνα συμμετείχαν 100 σχεδόν πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της αγοράς (λιανεμπορίου, καταναλωτικών προϊόντων, υψηλής τεχνολογίας, φαρμακευτικού, τραπεζικού), παρέχοντας στοιχεία για πάνω από 184 μοναδιαίες θέσεις από 30,000 κατόχους θέσεων εργασίας.
Οι Εκθέσεις αποτελεσμάτων της Έρευνας (κλαδικές – λιανεμπορίου, ταχυκινούμενων προϊόντων, υψηλής τεχνολογίας, τραπεζικού, φαρμακευτικού, καθώς και συνολικά για όλη την αγορά – «Γενική») παρέχουν ολοκληρωμένη, αναλυτική πληροφόρηση για το συνολικό πλαίσιο αποδοχών και παροχών για τις διάφορες θέσεις εργασίας της αγοράς (σταθερές και μεταβλητές αποδοχές, παροχές όπως συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό πρόγραμμα, εταιρικό αυτοκίνητο, πιστωτική κάρτα, κάρτα σίτισης/ διατακτικές, κ.α.).
Ενδεικτικά κύρια ευρήματα της έρευνας:
Κύρια ευρήματα σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στις διαδικασίες των τμημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού
Στην Ετήσια Έρευνα διερευνήθηκαν επίσης οι τάσεις στην ελληνική αγορά αναφορικά με τον τρόπο που οι εταιρείες αντιμετωπίζουν τις προτεραιότητες για τα θέματα διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού με την εφαρμογή εργαλείων ΤΝ στις διαδικασίες αυτές.
Ενδιαφέρον εύρημα αποτελεί ότι μόλις το 15% των συμμετεχουσών εταιρειών δήλωσαν ότι έχουν ενσωματώσει ήδη τεχνολογίες ΤΝ στις HR διαδικασίες τους ενώ το 36% των εταιρειών σχεδιάζει την
εισαγωγή ΤΝ τεχνολογιών στο προσεχές μέλλον. Από τις εταιρείες που εφαρμόζουν ήδη ΤΝ τεχνολογίες καμία δεν έχει ακόμα προχωρήσει σε χρήση ΤΝ για τα συστήματα αποδοχών και παροχών της.
Ευρήματα έρευνας σχετικά με τις «παροχές που δίνουν αξία»
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής παρουσιάστηκαν επίσης και τα ευρήματα της πρόσφατης έρευνας που διεξήγαγε η ομάδα αποδοχών και παροχών της KPMG αναφορικά με τις «παροχές που δίνουν αξία», μία έρευνα που απευθυνόταν σε εργαζόμενους καθώς και επιχειρήσεις. Μέσα από την έρευνα αυτή αναδείχθηκαν τα «κενά» μεταξύ των πιο επιθυμητών για τους εργαζόμενους παροχών και αυτών που προσφέρουν σήμερα οι επιχειρήσεις καθώς και ζητήματα που αφορούν στο πώς προσεγγίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις τις αλλαγές στις παροχές.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ KPMG
Η KPMG είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός ανεξάρτητων εταιρειών παροχής Ελεγκτικών, Φορολογικών και Συμβουλευτικών υπηρεσιών. Οι εταιρείες μέλη της KPMG International Limited («KPMG International») δραστηριοποιούνται και παρέχουν επαγγελματικές υπηρεσίες με την επωνυμία «KPMG». Ο όρος «KPMG» μπορεί να αναφέρεται σε ξεχωριστές εταιρείες μέλη του οργανισμού της KPMG ή σε μία ή περισσότερες από τις εταιρείες μέλη ταυτόχρονα. Οι εταιρείες της KPMG δραστηριοποιούνται σε 142 χώρες και περιοχές, ενώ απασχολούν στις εταιρείες-μέλη παγκοσμίως περισσότερους από 275 000 συνεταίρους και εργαζομένους. Κάθε εταιρεία της KPMG είναι μια νομικά διακριτή και αυτοτελής οντότητα και αυτοχαρακτηρίζεται ως τέτοια. Κάθε εταιρεία-μέλος της KPMG είναι υπεύθυνη για τις δικές της υποχρεώσεις και ευθύνες. H KPMG International Limited είναι ιδιωτική Αγγλική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με εγγυητικέςεισφορές. H KPMG International Limited και οι σχετικές με αυτή οντότητες δεν παρέχουν υπηρεσίες σε πελάτες. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δομή μας μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα home.kpmg/governance.
Σημείωση για το Συντάκτη: Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Αλκιβιάδη Σιαράβα, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager της KPMG, asiaravas@kpmg.gr